Salutare măi băiete!!!
E de bine sau de rău, comentează, nu te lăsa!!!

marți, 21 iulie 2009

Bal la Valea Lupului

Duminica, 19.06.09 - Valea Lupului

Dupa cum stiti (sau poate ca nu) a inceput sezonul de chefuri de vara , inaugurat de Lucian la Humor si continuat de Gina si Gelu la Timisoara - apropo, asteptam ceva poze. Duminica a venit randul lui Carmen. Balul, gratarul si felicitarile au avut loc intr-o locatie specializata din Valea Lupului - ghiciti unde!!! Am primit invitatii oficiale pentru ora 11:00, dar am ajuns pe la 11:30 stiind ca orice bal care se respecta incepe cu o ora mai tarziu. Asa ca fix la 12 au aparut antreurile pe masa, care desi in cantitati apreciabile au disparut imediat. Explicatie: Dom'le cand te duci la o petrecere nu trebuie sa mananci acasa nimic, faci economie acasa si in acelasi timp vei putea manca tot ceea ce ti se pune pe masa, ne mai fiind nevoit sa pui in sacosa ce nu ai putut manca. Oricum eu am fost supravegheat cu atentie de maica'mea toata dimineata ca sa nu ma apropii de frigider.
O caldura infernala, 37 grade la umbra, a incercat sa ne boicoteze balul, dar nu a reusit. Asa ca gratarul clasic a decurs normal, mormane de carneturi asortate cu legume si bineinteles cu specialitati de la Nasu': rechin si calamar. Singurul efect vizibil al boicotului, a fost raportul intre cantitatile de bautura consumate: Alexandrionul s-a baut cu greu, in schimb au disparut toate sucurile, berile apele si cuburile de gheata, plus in premiera la Iasi, 2 oale cu Mojito facut cu menta proaspata din gradina Magdei si imbunatatit cu coniac in loc de rum (dar bun). Mai spre seara, cand s-a racorit, ne-au revenit si energiile (paranormale!!!), asa ca am terminat ce mai era de mancat si de baut, a venit si Doinita in ajutorul nostru, mancand si pachetelul pentru luni la servici a Nasului.
Dupa cum v-am mai spus, urmeaza Balul de vineri seara de la Barnova. Asteptam inscrieri.
Daca vreti, luati niste poze de aici: http://picasaweb.google.ro/florin.par/090719_ziCarmen



Filmulete de la Bal

2 comentarii:

  1. Pachetul lui Nasu pentru servici era foarte gustos!!!! multumesc lui Nasa ca a avut grija sa puna deoparte cate ceva bun pentru flamanzi intarziati veniti la chef!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari lui Florin pentru ideea cu jurnalul!
    Cu multa placere am revazut clipe ce vor ramane peste ani amintiri... vineri 24 iulie se va adauga inca o pagina si tot asa pana la ... "100 de volume " din colectia Momente de neuitat!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere