Salutare măi băiete!!!
E de bine sau de rău, comentează, nu te lăsa!!!

sâmbătă, 11 iulie 2009

Summer Tour - episode 1 "Timisoara"

Doamnelor si domnilor,
Merita sa iesi din tara, de la iesire te loveste o alta Europa, cu autostrazi si cu o civilizatie pe care le dorim in Romania.
Traseu : Iasi-Timisoara-Viena-Praga-Berlin-Munchen-St. Johann(Tirol)-Salzburg-Timisoara-Iasi-Manastirea Humor- Iasi.
Personaje principale: Gina si Valentin, Doinita si Florin (adica eu)
La cerere am sa va trimit fotografii si ceva explicatii despre ce-am facut si ce-am vazut.

Summer Tour - episode 1 "Timisoara"
12-13-14 iunie 2009
Am plecat cu trenul groazei la Timisoara joi 11 iunie.
Trenul groazei este OK daca mergi cu vagonul de dormit, chiar daca calatoria dureaza 16 ore. Ca tot romanul, am umplut un pungoi cu snitele, pirjoale si ceva fripturi, si toata noaptea am molfait in timp ce testam cum merge internetul de la vodafone pe tren. Doinita a dormit lemn, s-a trezit doar ca sa molfaie si ea cate ceva si sa bea ceva lichide.
La Timisoara gazdele noastre (frati, cumnate si viitori cumnati) ne-au asteptat cu bratele deschise si ne-au introdus repede in life.
Am celebrat (chefuit) sosirea noastra pe la resedintele gazdelor si pe unde am mai putut. Vineri la Valentin pe terasa cu toata trupa, un chef de deschidere cu pizza, bere si tequila (am terminat si toate incepute de tarie pe care la avea in casa )
Sambata copiii (Letitia cu Monica si Emma cu bunicii) au plecat in vacanta la Iasi si Bacau. Asa ca seara la Mihai si Alina acasa am tras un chef monstru (am executat vitrina cu sticle de whisky) si am testat noul sistem audio al lui Mihai cu muzica de calitate.
Duminica am vazut piata operei, piatra de capatai a Timisoarei (in piata Unirii), Stonehedge, ecluza de unde incepe canalul Bega si bineinteles Iulius Mall, iar seara nu puteam rata primul obiectiv turistic adevarat din traseu: Beraria "Timisoreana"

La adresa de mai jos puteti vedea un album cu fotografii din TM:
http://picasaweb.google.ro/florin.par/090612_TM?feat=directlink

PS1. Personaje din poveste (pentru cine nu-i cunoaste):
Doinita e sotia mea, Valentin si Gelu sunt fratii mei, Gina si Monica sunt sotiile lor, Emma si Letitia copiii lor, Alina este sora lui Gina iar Mihai este viitorul ei sot. Pentru cine nu stie in octombrie va avea loc nunta mare.
Am pus si numele pe fotografii
PS2. Se bea un suc racoritor si foarte bun la Timisoara pe baza de menta si lamaie. Nu mai stiu cum se cheama, dar daca are cineva reteta ar fi interesant de facut pe la chefuri.
PS3. In afara de fotografii si filme am facut si un jurnal audio, puteti asculta fisierele mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu