Salutare măi băiete!!!
E de bine sau de rău, comentează, nu te lăsa!!!

marți, 25 august 2009

23 august - Ziua Gratarelor Nationale

Multi dintre voi va aduceti aminte de modul in care sarbatoream 23 august. Dupa defilarea de dimineata(de care incercam prin toate mijloacele sa scapam), toata lumea se muta la terasele din Copou sau la iarba verde la un gratar si o bere. Dupa 20 de ani, cu ocazia Zilei Simonei (schimbare de prefix!!!), care a venit si cu ideea de altfel, am iesit si noi la padure la Breazu la un mic bal la iarba verde.
Frumos!!! Fripturile asortate cu bauturi de toate felurile, leneveala in mijlocul naturii si lumea buna prezenta au contribuit din plin la reusita balului. Simona a primit cadou un aparat foto cu toate accesoriile incluse (card, incarcator, acumulatori, cabluri, etc), asa ca ne-a pupat cu foc, mai ales pe mine pe buzoi. Buzoiul fiind de fapt buza mea superiora "grasa si frumoasa" proaspat cusuta dupa un mic accident pe care l-am avut cu vreo 2 zile inainte. In afara Simonei n-a mai vrut nimeni sa pupe buzoiul, copii si adulti deopotriva, fugind ca de dracu' cand auzeau de pupaturi.
Interesanta iesirea asta in natura, am retinut locatia pentru alte ocazii si bineinteles ca la plecare ca niste iubitori de verde natural, ce suntem, am facut o curatenie exemplara.
Am profitat de acest bal pentru a testa noua camera foto de la telefon. Fotografiile facute plus cele trimise de Lucian le puteti vedea la adresa de mai jos..
P.S. Astazi (21.08.09) este ziua Danei (fina lui Nasu' - pentru cei care nu stiu) asa ca ii dorim toate cele bune si asteptam sa vedem poze din Paris.
23 august Ziua Simonei

2 comentarii:

  1. Nn apare nici o poza cu buzoiul, au fost cenzurate ? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am poze cu buzoiul, astept poze de la cei care au facut (nu numai cu buzoiul!), pentru a le pune in album.

    RăspundețiȘtergere