Salutare măi băiete!!!
E de bine sau de rău, comentează, nu te lăsa!!!

miercuri, 12 august 2009

Internet mobile

12.08.2009 - Este ora 21:35. Sunt in parcare la Carrefour si testez serviciul Clicknet mobile de la Romtelecom. Merge stas!!! Hai sa va scot din ceata: Saptamana trecuta am vazut oferta Romtelecom, Clicknet mobile +Netbook Lenovo de 10,2 inch in rate. Asa ca m-am prezentat frumos la ei, am semnat un contract pe 3 ani si iata-ma in posesia unei noi mici jucarii dar cu calitati tehnice neasteptate (Procesor Intel Atom 1.6GHz, Ecran 10,2" TFT LCD 1024 X 576, Memorie 1 GB, Hard Disk 160 GB, Cameră web integrată, Blueetooth 2.1, Windows XP Home Edition). Are tastatura normala de laptop, foarte usor de utilizat si este mititel, usurel si chiar frumusel. Asa ca acum am mobilitate adevarata, netbook-ul intra intr-o gentuta de format A4 si am internet unde vreau. De fapt mobile-ul de Romtelecom merge doar in orasele mari, dar eu baiat destept am internet si de la Vodafone cu acoperire nationala.
Lenovo ca firma serioasa, care este(!), ofera pentru laptopurile sale si alte modalitati de utilizare, ca in filmuletul (descoperit de Dan C.) de mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu