Salutare măi băiete!!!
E de bine sau de rău, comentează, nu te lăsa!!!

luni, 3 august 2009

Weekend-uri la Iasi

Berea Timisoreana la Iasi (01-02 august)
A venit si luna august, e o vreme numai buna de plecat in vacanta, din pacate pe anul asta mi-am terminat portia, majoritatea prietenilor sunt plecati sau in curs de plecare, asa ca ma plictisesc prin Iasi. Noroc de Google ca mi-a dat spatiu sa-mi fac jurnal si de Timisoreana (TMA) ca a venit la Iasi cu bere, mici si muzica. Sambata (eu cu Doinita) si duminica (si cu Nasu' si Nasa) am fost la concertele si la berea oferite de TMA in fata Palatului. Vunk (fosta Vank) si Holograf au concertat sambata iar duminica ne-au amintit de cenaclul Flacara si de Florian Pitis trupa Colibri. Ne-am facut norma de weekend la bere la halba (pahar, de fapt), la mici si la muzica buna. Mi-am luat ultimul CD Holograf si l-am prins si pe Tino Furtuna cu un autograf si o poza de colectie.
Atmosfera a fost super. Multumim, Timisoreana!!!
Ati remarcat probabil ce frumos vorbesc de TMA, asta pentru a nu afecta cumva orgoliul amicilor din Timisoara, care sunt mari fani ai berii TMA. Totusi, berea la halba este chiar buna, fata de cea ambalata (sticla, cutie, pet) care este sub orice critica. Na, c-am zis-o!!!
Fotografii aici:
Timisoreana la Iasi
Un mic filmulet pentru atmosfera:
Weekend la Scheia (26 iulie)
Am uitat sa va spun ca duminica trecuta (26.07), cu ocazia vizitei de recuperare a Letitiei facuta de Monica la Iasi-Scheia, familiile Parfenie (2+2/3), Smolinschi (4/4) si Jelea (3/3+2), respectand cu scrupulozitate normele de igiena si in buna traditie locala si nationala, au organizat un bal de zi la Scheia cu toate cele.
Pentru prima data in istoria gratarelor (sper sa nu fie si ultima), fetele (cele mari) au facut singure gratarul, demonstrand abilitati nebanuite, aratandu-ne ce inseamna sa ai drepturi si sanse egale, vorba aia, suntem in Uniunea Europeana. In acelasi timp, eu cu Lucian si cu fetele (cele mici) am facut o vizita la crasma din sat unde ne-am omenit cu coniace, sucuri si dulciuri.
Gratarul a fost delicios (nu avem voie sa comentam), gazdele amabile si primitoare (nu se putea altfel), oaspetii bine dispusi (si de o tuica) si fetele (cele mari) au condus (prin gropi) balul si masinile. Toata lumea a fost multumita, o duminica de neuitat!!!
Fotografii aici: La Scheia
Filmulete de la Scheia:

Ps. Am retinut ideea ta, Dom' Costica, de schimbare a numelui. Ma mai gandesc la ...lu' lu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu