Salutare măi băiete!!!
E de bine sau de rău, comentează, nu te lăsa!!!

luni, 7 septembrie 2009

I'm back !!!

Dragilor, nu am mai scris de mult in jurnal si probabil credeati ca s-a dus elanul si ca ati scapat de povestile mele. Din pacate (pentru cititori!), incet, incet incep sa-mi fac timp iarasi de scris.
Sunt in tren, ma intorc de la Bucuresti. Intercity, clasa intai, scaune rabatabile hidraulic, prize de 220, frumos tren domle’! Toata lumea cu laptopurile deschise, parca nu as fi intr-un tren romanesc. Asa ca mi-am scos si eu jucaria (netbook-ul, bineinteles) si am pus-o la treaba.
De vreo 3- 4 saptamani (nici nu mai tin minte cand am inceput) imi fac curatenie generala in apartament, am schimbat geamurile si caloriferele, am varuit, am izolat peretii si acoperisul, am pus parchet nou, munca, nu gluma. Am mai cumparat si mobila noua intr-un dormitor, care bineinteles a venit pachete si a trebuit sa o montez. Pot sa va spun ca am contribuit din plin la toate operatiile care s-au facut – slefuit, gletuit, varuit, reparatii, izolatii, montat parchet, etc. asa ca daca aveti nevoie de un meserias adevarat in constructii civile, contactati-ma la numaraul de telefon stiut, sau printr-un comentariu pe jurnal si vreti primi sfaturi avizate atat in privinta materialelor cat si in privinta folosirii corecte a acestora. Acum am ajuns la faza finala, foarte importanta, de finisare, cara va mai dura probabil vreo cateva zile. De aceea, cum va spuneam, o sa incep sa am din nou timp liber si asa ca o parte o sa-l folosesc si pentru jurnal.
P.S.Am vazut ca sunt si persoane interesate de povestile din jurnal, asa ca ii salut si promit sa scriu mai des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu