Salutare măi băiete!!!
E de bine sau de rău, comentează, nu te lăsa!!!

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Nunta - 15 octombrie 2009

Mai baiete, am reusit! Dupa aproape 14 ani de la cununia civila am reusit sa facem si cununia religioasa. Suntem norocosi, avem aproape de noi pe cei mai "tari" nasi (am intrat astfel in clubul select al finilor cununati de ziua miresei) si o multime de prieteni.
Ce va pot spune, pregatiri multe, asteptare, nerabdare, emotii mari, nasi super (nu se putea altfel!!!), prieteni buni alaturi de noi (si telefonic sau prin email!), slujba frumoasa, preot glumet si cu har, dansul mirilor, copilasi zburdalnici, restaurant primitor, meniu bogat si gustos, muzica buna (cu o repriza finala de rock - hard and heavy), ospatari amabili si saritori, negocieri dure (la furatul mirelui! si a miresei), felicitari si pupaturi ("moa, moa!"), tort delicios, sampanie, La Multi Ani cu Sanatate!!!
In concluzie, o zi plina si frumoasa de neuitat.

Multumim tuturor!


La adresa de mai jos puteti vedea si descarca fotografii:
Doinita&Florin

Am facut si un colaj, muzica este piesa (noastra) de deschidere a petrecerii:
(Anca Parghel-Quando)

Video: "Tortul Miresei"

4 comentarii:

  1. aaa ce frumos
    sunteti toti foarte frumosi
    cine spune ca in Romania nu se sta bine
    multumita tie am avut ocazia sa vad persoane pe care nu le vazusem de ani de zile si mi-a facut mare placere sa le revad
    multumesc si astept alte fotagrafii de la Iasi
    ceaoooo

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaa am uitat
    felicitari pentru casatoria voastra
    va doresc tot binele din lume
    voua si nasilor vostri
    LA MULTI ANI

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari si multumim de email...a-ti fost super, ne bucuram f mult pt voi, ati avut o idee superba cu vestimentatia....madonna ar trebui sa fie un pic geloasa:)doinita ne bucuram enorm ce sot minunat ai langa tine, va iubim mult si deabia asteptam sa ne revedem. suntem bine noi, si in curand a sa va trimitem niste poze cu noi. va poooopam dulce, dulce si aveti grija de voi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi si Gelu de la Falticenimarți, octombrie 20, 2009

    Cu adevarat surpriza....
    A meritat asteptarea. A fost foarte frumos.
    Ne bucuram mult pentru voi.Va dorim tot binele si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere