Salutare măi băiete!!!
E de bine sau de rău, comentează, nu te lăsa!!!

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Vacanta neasteptata!!!


Mai baiete, am castigat!!!
Dupa cum vedeti, norocul a fost de partea noastra si am castigat o excursie de 8 zile cu autocarul Excursia este oferita de RFI Romania si Interra Travel, si consta intr-un tur al capitalelor imperiale -Viena, Praga, Budapesta si un scurt sejur in Bratislava, in perioada 5-12 mai 2010.
Aveti mai jos o bucata din inregistrarea emisiunii in care s-a tras la sorti castigatorul (ZEBRA - moderata de Mihaela Dedeoglu) si prestatia mea (plina de emotii) cand am fost anuntat ca am castigat. Inregistrea intreaga si amanunte despre excursie puteti vedea la: http://www.rfi.ro/concursuri/capitale-imperiale_18.html.
Urmeaza o noua serie de poze, filmulete si povesti!!!

Un comentariu:

  1. Aurelia ne-a spus ''Daca nu v-as fi cunoscut as fi crezut ca acest premiu este aranjat''
    Sant deacord cu tine Aurelia, dar uite ca nu este asa.
    Multumim Interra Travel-http://www.interra.ro/site/pachete.html

    Pentru cei ce ne cunosc, si nu numai, aveti incredere in acest concurs, mai urmeaza si altele foarte interesante.
    Revenim cu argumente dupa excursie si in timpul ei.

    RăspundețiȘtergere